Apple złagodził swoje restrykcje gwarancyjne. Będzie teraz uznawał roszczenia gwarancyjne właścicieli iPhone’ów, którzy wymieniali ekran swojego telefonu w nieautoryzowanym serwisie. Wcześniej iPhone’y z zamontowanym wyświetlaczem firm trzecich nie kwalifikowały się do żadnej autoryzowanej naprawy w ramach okresu gwarancyjnego. Naprawa będzie nieodpłatna jeśli usterka nie będzie wynikała z wymiany wyświetlacza w owym serwisie. Jeżeli obecność jakiejkolwiek części innej firmy powoduje, że naprawa się nie powiedzie klienci będą musieli ponieść koszt koszt serwisu. W tym momencie wiadomo, że nowe zasady gwarancyjne odnoszą się do napraw w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, ale prawdopodobnie zostaną wprowadzone w innych częściach świata.
Źródło
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.