Kategorie Archiwum

Poznaj nowe logo TP-Link

Jeden z najpopularniejszych producentów akcesoriów sieciowych na świecie zmienia swoje logo. Po 20 latach obecności na rynku TP-Link przeszedł rebranding pokazując swój nowy logotyp który ma być ukazaniem zmian portfolio firmy. Dziś TP-Link to nie tylko sprzęt sieciowy ale także rozwiązania dla inteligentnego domu.

Zmianie uległ też sposób zapisu nazwy firmy. Do tej pory poprawnym wpisaniem była nazwa z wielkich liter, dziś właściwie wygląda on tak –  „TP-Link”. Przy okazji zmiany wizualizacji marki pojawił się także nowy slogan firmy „Reliably Smart” (Niezawodnie inteligentny – tłumaczenie autora).

Nowy wygląd TP-Link jest już obecny na witrynie firmy – http://www.tp-link.com.pl

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

1 rok temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

1 rok temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

1 rok temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

1 rok temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

1 rok temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

1 rok temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.