Jeden z najpopularniejszych producentów akcesoriów sieciowych na świecie zmienia swoje logo. Po 20 latach obecności na rynku TP-Link przeszedł rebranding pokazując swój nowy logotyp który ma być ukazaniem zmian portfolio firmy. Dziś TP-Link to nie tylko sprzęt sieciowy ale także rozwiązania dla inteligentnego domu.
Zmianie uległ też sposób zapisu nazwy firmy. Do tej pory poprawnym wpisaniem była nazwa z wielkich liter, dziś właściwie wygląda on tak – „TP-Link”. Przy okazji zmiany wizualizacji marki pojawił się także nowy slogan firmy „Reliably Smart” (Niezawodnie inteligentny – tłumaczenie autora).
Nowy wygląd TP-Link jest już obecny na witrynie firmy – http://www.tp-link.com.pl
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.