Jeden z najpopularniejszych producentów akcesoriów sieciowych na świecie zmienia swoje logo. Po 20 latach obecności na rynku TP-Link przeszedł rebranding pokazując swój nowy logotyp który ma być ukazaniem zmian portfolio firmy. Dziś TP-Link to nie tylko sprzęt sieciowy ale także rozwiązania dla inteligentnego domu.
Zmianie uległ też sposób zapisu nazwy firmy. Do tej pory poprawnym wpisaniem była nazwa z wielkich liter, dziś właściwie wygląda on tak – „TP-Link”. Przy okazji zmiany wizualizacji marki pojawił się także nowy slogan firmy „Reliably Smart” (Niezawodnie inteligentny – tłumaczenie autora).
Nowy wygląd TP-Link jest już obecny na witrynie firmy – http://www.tp-link.com.pl
Z tym zapisem to skąd pewność, że teraz piszemy „TP-Link”? Na logotypie widzimy przecież tylko małe litery, natomiast na stronach firmy w opisie profilu wszędzie są duże litery.
Z informacji jaką otrzymałem od TP-Link
No to powinni chyba zaktualizować te zapisy u siebie. 😉
Ktoś mi kiedyś powiedział, że od logo ważniejsze jest co i jak się „robi”.
Szczęśliwie TP-link dobrze robi, więc logo jest mi obojętne.
Chociaż szukając na półkach sklepowych ich produktu przyzwyczajenie będzie szukało z pewnością starej symboliki.
Ale ja stary jestem 😉