Kategorie Archiwum

Cebula i Odcisk palca – nowe reklamy Apple

Apple pokazało dwie nowe reklamy telewizyjne iPhonea. Dwa zupełnie inne podejścia do zachęcenia klientów aby kupić telefon od Tima Cooka. Pierwsza – „odcisk palca” (Fingerprint) to pokazanie technicznych możliwości jakie niesie ze sobą Touch ID. Odprawa lotnicza, konto bankowe czy zakup łodzi – to wszystko możemy zrobić jednym dotknięciem palca.

Onions to zupełnie inny kaliber przekazu. W mojej ocenie znacznie ciekawsze podejście, takie jak lubię w reklamach Apple – z humorem. Dziewczynka nagrywa jak jej mama kroi cebulę. Ta „dramatyczna” historia jest punktem wyjścia do spirali zachwytu nad sztuką filmową i w konsekwencji laurem zwycięstwa który spada na jakże wysublimowany materiał wideo.

Co sądzicie? Która forma reklamy bardziej przemawia do odbiorców?

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

1 rok temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

1 rok temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

1 rok temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

1 rok temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

1 rok temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

1 rok temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.