^

Anulujemy subskrypcję Apple Music

Przemysław Marczyński

11 października 2015

Już prawie zapomniałem o tym, że mam usługę Apple Music. O tym fakcie przypomniała mi faktura jaką otrzymałem od Apple. Tak, mimo faktu, że na kilka miesięcy otrzymałem darmowy dostęp do tej usługi (podobnie zresztą jak każdy z nas) jakoś nie zostałem do niej skutecznie przekonany. Okres próbny minął, a ja ciągle używam Spotify. Nie widzę sensu dwa razy płacić za dostęp do muzyki. Przyszedł zatem dla mnie czas anulowania Apple Music.
Logowaniedokonta
Wszystkimi parametrami konta zarządzamy z poiomu aplikacji iTunes. W pierwszej kolejności musimy się zalogować na swoje konto Apple ID wybierając ikonę swojego profilu z menu i wskazując Informacje o koncie.
Następnie przewijamy na sam dół do sekcji Ustawienia. Zobaczymy tam dział Subskrypcje. Wybierając Zarządzaj będziemy mieli dostęp do wszystkich subskrypcji jakie wykupiliśmy w iTunes.
Itunessubskrypcje
ITunes
Aby wyłączyć jakąkolwiek subskrypcję wystarczy wybrać Edytuj i tam anulować naszą płatność na kolejny miesiąc usługi.

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.
Komentarze (1)
L

1 komentarz

  1. Krzysztof Kwiatkowski

    Ja nawet nie przetestowałem tej usługi. Kiedyś włączyłem spotify ale jakoś krótko używałem. Wolę żyć w świecie ciszy a słuchanie muzyki ogranicza się czasem do radia, choć tam leci taki chłam że szkoda gadać. Swoja kolekcje muzyki wywaliłem z kompa na dysk sieciowy i tam leży i czeka na swoja kolej.