Apple Music dostępne jest od czerwca tego roku. Trudno mówić o ciepłym przyjęciu tej usługi. Z drugiej jednak strony trochę „głupio” marudzić na produkt za który się nie płaci. A przynajmniej przez pierwsze trzy miesiące zwolnieni jesteśmy z opłat abonamentowych. Apple chce poprawić wizerunek najnowszego produktu i robi to w sposób, który zna doskonale. Reklamy tej firmy potrafią ocieplić wizerunek nawet najbardziej znienawidzonych rozwiązań. Przekaz najnowszych reklam jest jasny, muzyka jest wyjątkowa i nikt tak jej nie kocha jak Apple. Może i banalne ale zobaczcie w jakim stylu jest to zrobione.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.