Apple poinformowało, że rozszerza działanie swojej platformy reklamowej – iAd – na 9 nowych krajów. Wśród nich znalazła się Polska. iAd pozwala na umieszczanie w aplikacjach dla systemu iOS reklam, które mają zwiększyć zarobki developerów (i Apple naturalnie). Co ważne, nie musimy być programistami aby skorzystać z iAd Workbench. Wystarczy mieć Apple ID oraz minimum 50 dolarów na budżet reklamowy.
To co wyróżnia tą platformę to prosty sposób integracji reklam i programów. Dodatkowo otrzymujemy narzędzia, które pomagają nam w zbudowaniu odpowiednich bannerów. Nie tak dawno Apple wydało nową wersję programu iAd Producer, dzięki któremu możemy na OS X w wygodny sposób je tworzyć.
Droga iAd do naszego kraju była bardzo kręta. Mechanizm reklamowy Apple rozpoczął swoją działalność w 2010 roku razem z iOS 4.
Witryna iAd – https://developer.apple.com/iad/
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.