Kategorie Archiwum

[Konkurs] “Schweepsy” od Schweppesa

Na chwilkę opuszczamy obszar Maków i zapędzamy się w klimat wakacyjny. Ciepło, plaża, tu i ówdzie palma lub wydma (co kto woli). W ręku wypada dzierżyć coś na ubytki wody w organizmie. Schweppes’a nie muszę Wam przedstawiać. Dla mnie (również bez tego konkursu), to producent najlepszych toników na świecie. Widać firma chce jeszcze mocniej utrwalić swoją pozycję, więc przygotowała na stronie Facebooka całkiem zabawny quiz – nauka wypowiadania słowa „Schweppes”. Reakcje jegomościa wprowadzającego nas w świat flirtu (bo tu cały ambaras leży) są naprawdę zabawne, a mi przywołują na myśl Cyrk Monty Pythona.

Cóż tam jednak rozmawiać o napitkach. Spotykamy się tu w ramach konkursu, który dzięki firmie Schweppes mogę zorganizować. Do wygrania śliczna cyfrowa ramka od Sony, w sam raz na zatrzymanie wspomnień z wypoczynku.

Wyzywam Was na pojedynek – „połam sobie język”. Zadanie czeka Was nie łatwe, bo muszę przyznać, że wykręciłem niezły wynik w tej zabawie – 74%. Mówicie mało? Spróbujcie sami, a zobaczycie, że nie jest to wcale takie proste, aby zadowolić pana Guy Gadbois – mistrza uwodzenia 😉

Chcecie wygrać? Po pierwsze musicie pobić mój wynik. Kto będzie miał najwyższą notę zabiera ramkę do domu. Przy okazji napiszcie, jakie/czyje zdjęcie będzie w niej wyświetlane. To na wypadek remisu. Wówczas wybiorę osobę, która przekona mnie, że to ona powinna zabrać ten gadżet do domu. A tak prezentuje się nagroda.

Zasady konkursu

1. Klikacie w link z ramki i bierzecie udział w quizie.
2. Musicie zdobyć więcej punktów niż ja. Minimum 75%.
3. W komentarzu wklejacie odnośnik do swojego wyniku na Facebooku. W komentarzu dodajcie również opis, jakie zdjęcie chcecie umieścić w ramce. W razie remisu punktowego, zadecyduje to o zwycięzcy – wybiorę najciekawszą według mnie odpowiedź.

Odnośnik ukrywa się pod godziną publikacji – zaznaczyłem czerwonym okręgiem na zrzucie ekranu z moim wynikiem quizu.

Regulamin konkursu

1. Nagrodą jest cyfrowa ramka Sony DPF-D820.
2. Konkurs trwa od dzisiaj do 24 lipca.
3. Wygrywa osoba która w komentarzu zostawi odnośnik do najlepszego wyniku. W przypadku remisu zadecyduję na podstawie komentarza kto wygrał.
4. Należy spełnić wszystkie trzy Zasady konkursu.
5. W konkursie mogą brać udział tylko osoby z Polski.
6. Rodzina autora strony nie może wziąć udziału w konkursie. 
7. W razie pytań, proszę niepokoić autora Mój Mac klikając tutaj –https://mojmac.pl/kontakt/
[Dodano] 8. Czytelnik może umieszczać w komentarzach dowolną ilość wyników. Wówczas zostanie wybrany najwyższy.

Link do aplikacji Schweppesa na Facebooku – KLIKNIJ

Kampania na Facebooku jest częścią działałań prowadzonych w ramch nowej strategii komunikacyjnej marki Schweeps przygotowanej przez Menno Braakman’a. Za koncept i realizację  aplikacji odpowiedzialna jest holenderska agencja interaktywna Red Urban.

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

2 lata temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

2 lata temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

2 lata temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

2 lata temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

2 lata temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

2 lata temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.