^

Cortland – Autoryzowany Serwis Apple

Przemysław Marczyński

24 marca 2009

Cortland.png

Coś dobrego dzieje się na naszym rodzimym-makowym poletku. Pojawia się coraz więcej lokalizacji znaczących programów (iWork’09, Parallels for Desktop), co świadczy o tym, że producenci dostrzegają polski rynek. Nasi rodzimi programiści zaczynają być coraz bardziej widoczni na scenie aplikacji Makowych i to zarówno na iPhone (2Pixels) jaki i pisząc w Cocoa (Maktura). Te doskonale prognozy nie omijają również sprzętu. Rośnie lista dystrybutorów i sprzedawców komputerów Apple. Cieszy (i to chyba bardziej) informacja o rosnącym zaplecze wsparcia technicznego dla naszego sprzętu. Dobrze znana nam firma Cortland, otrzymała tytuł Autoryzowanego Serwisu Apple.

Oto informacja prasowa jaką otrzymałem od Pani Agnieszki Bażegi:

Po długich staraniach w marcu Cortland uzyskał tytuł Apple Authorised Service Provider. Oznacza to, że klienci mogą od teraz oddawać do Cortlandu popsuty sprzęt Apple wymagający napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Naprawy są wykonywane bezpośrednio przez pracowników firmy, którzy korzystają teraz z globalnego systemu serwisowego Apple.

W serwisie zatrudniono wyłącznie wykwalifikowanych techników, którzy ukończyli stosowne szkolenia uzyskując certyfikat Apple Certified Macintosh Technician. Jak zapewniają przedstawiciele Cortland – są to prawdziwi fascynaci Apple, którzy zrobią wszystko by jak najlepiej i jak najszybciej przywrócić sprzęt do sprawności. Do napraw wykorzystywane są wyłącznie oryginalne części.

Serwis obejmuje wszystkie produkty Apple z wyłączeniem iPhonów, które są naprawiane przez wytypowany serwis operatorów komórkowych.

„Uruchomienie Autoryzowanego Serwisu Apple w Cortland przełamuje wieloletnią niemoc w tej dziedzinie. Wraz z naszymi klientami czekaliśmy na to bardzo długo. Teraz jesteśmy przekonani, że zdecydowanie poprawimy obsługę klientów oraz wszystkich użytkowników Maków w Polsce. Dzięki bezpośredniemu dostępowi do magazynów części zapasowych zasadniczemu skróceniu ulegnie czas naprawy” – zapowiada Zbigniew Czerniewicz, prezes zarządu Cortland.

Aby dokonać naprawy wystarczy zgłosić awarię za pośrednictwem strony internetowej www.cortland.pl/serwis i po uzyskaniu numeru RMA wysłać sprzęt ubezpieczoną przesyłką kurierską lub dostarczyć osobiście do wybranego oddziału firmy.

Wierzę, że to musiała być droga przez mękę. Rozmowy z Apple do łatwych (i miłych?) nie należą. Tym bardziej gratuluję.
Najważniejszy dla nas, konsumentów jest brak monopolu na rynku. Widać, że skała Apple drgnęła. Powinno to przynieść najwięcej korzyści nam, zwykłym użytkownikom sprzętu z jabłkiem.

Witryna Autoryzowanego Serwisu Apple – Cortland – http://www.cortland.pl/serwis/

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.
Komentarze (2)
L

2 komentarze

  1. MAJEWSKI HENRYK

    -uszkodzona matryca,cienkie pionowe paski w trzech kolorach na ekranie.Ostatnio bylo 22.
    -ostatnio zaczal sie samoistnie wylaczac.
    po koilku godzinach mazna bylo go wlaczyc
    ale na krotko.
    Gdzie go wyslac do naprawy ???

    • Przemysław Marczyński

      Jeśli jest na gwarancji to iSpot, iSource lub Cortland. Nie ma gwarancji MacLife.