^
Emotikon z maską

Polskie salony APR w czasie epidemii: iSpot

Jaromir Kopp

19 marca 2020

Nie da się ukryć, że w ten weekend sytuacja w Polsce mocno się zmieniała. Epidemia związana z nowym koronawirusem nie pozostawi naszego kraju i całego świata takim samym. Należy to przyjąć do wiadomości i stosować się do nowych regulacji. Ograniczają one w znacznym stopniu działalność placówek handlowych.

Co z zakupami i serwisem w iSpot?

Oto oficjalna informacja, którą otrzymaliśmy od iSpot:

Działania iSpot w czasie zagrożenia epidemicznego

Zdajemy sobie sprawę, że stworzenie odpowiednich warunków do pracy zdalnej w tak krótkim czasie jest nie lada wyzwaniem. Również zapewnienie warunków do nauki i rozrywki dla całej rodziny wymaga podjęcia określonych działań. Dlatego też nie chcąc zostawiać naszych klientów bez odpowiedniego wsparcia, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa dla pracowników naszych jak i firm z nami współpracujących, wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu wsparcie naszych klientów w organizacji pracy zdalnej, nauki oraz czasu wolnego. 

SALONY: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, salony iSpot pozostają zamknięte do odwołania, jednakże ich pracownicy pozostają do dyspozycji Klientów! W sprawach bieżących każdy salon prowadzi dyżury telefoniczne oraz mailowe od poniedziałku do piątku godzinach 10:00 – 18:00. 

ZAKUPY ONLINE: nasz sklep internetowy działa bez zmian. Zachęcamy Klientów do składania zamówień poprzez stronę www.ispot.pl, przez naszą infolinię (22)2233330 lub przez naszych doradców. Zamówienia dostarczamy na terenie całego kraju, w pełni ubezpieczonymi przesyłkami pod wskazany przez Klienta adres. Oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym własnym magazynie na terenie Polski, dlatego też mogę być one wysłane w ciągu 1 dnia roboczego.

AUTORYZOWANY SERWIS: Nasza sieć serwisowa działa bez zmian, jednakże dla bezpieczeństwa Klientów serwisowych, zachęcamy do korzystania z usługi door-to-door. Dodatkowo uruchamiamy bezpłatną infolinię techniczną, gdzie nasi technicy będą zdalnie w czasie rzeczywistym rozwiązywać problemy Klientów.

WSPARCIE SPRZEDAŻY DLA DUŻYCH I MAŁYCH FIRM ORAZ PROWADZĄCYCH JEDNOOSOBOWĄ DZIAŁALNOŚĆ: Dedykowane zespoły ekspertów są gotowe, aby doradzić i wesprzeć Klientów w realizacji ich bieżących potrzeb, np. w zorganizowaniu zdalnej pracy dla swoich pracowników. Nasi Eksperci pomogą również w konfiguracji sprzętu, dzięki czemu wskazani przez pracodawcę pracownicy otrzymają już w pełni gotowy do użytku sprzęt. 

Szczegóły wszystkich działań wraz z danymi kontaktowymi do poszczególnych salonów iSpot i doradców dostępne są na stronie: #zostańwdomuzispot – działalność iSpot

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.
Komentarze (1)
L

1 komentarz

  1. Beata

    Szkoda, że Ispot nie napisał, że nie przestrzega ustawy konsumenckiej, odbiera klientowi prawo konsumenckie, wprowadza w błąd. W mojej opini najgorsza firma od jakiej mogłam nabyć sprzęt Apple. na Apple Premium Reseller nie zasługuje.